Service
Wie voor ComfortKey kiest, gaat voor comfort en zorgeloosheid. Daarbij hoort een adequate serviceafdeling: Control Energy Services. Het team staat voor u klaar om uw vragen en problemen te behandelen tot u tevreden bent. In de meeste gevallen kunnen we storingen telefonisch afhandelen, aangezien wij vanaf afstand de functies van uw gebouw kunnen inzien en beheren dankzij het open technologie format. Mocht zich toch ergens in het veld een probleem voordoen, dan sturen wij er een van onze toegewijde medewerkers op af.

Energiemanagement
Behalve vraagbaak is de Service afdeling Control Energy Services het centrum voor energiemonitoring. Door de servicemedewerkers worden de projecten nauw in de gaten gehouden. Wanneer bij een bepaald project waarden boven of beneden een bepaald punt uitkomen, worden de service engineers automatisch geïnformeerd zodat deze direct tot actie over kunnen gaan. Lees verder…

Onderhoudscontract
Een gebouwbeheersysteem wordt standaard geleverd met garantie. Wanneer de garantietermijn is afgelopen, wordt het sterk aangeraden om een onderhoudscontract af te sluiten bij Control Energy Services, onderdeel van Celsius Benelux B.V. Diensten die hierbij naar wens worden aangeboden zijn telefonisch support, (onderhouds)dagen op locatie, 24/7 support, energiemanagement en binnenkort ook Cloud Services.

SmartSupport : eenvoudig en snel toegang tot serviceSmartSupport

Een vraag stellen of een storing melden bij Control Energy Services – de serviceafdeling van Celsius Benelux – wordt nu nog gemakkelijker. Smart Support geeft u snel en eenvoudig toegang tot Service. Stel uw vraag via deze link SmartSupport of log in op het klantportaal via link Control Energy Services SmartSupport

Contact
Telefoon +31 (0)33 454 59 58
Fax +31 (0)33 454 59 59
E-mail: service@controlenergyservices.nl

De Celsius Benelux serviceafdeling is geopend tijdens kantooruren:
maandag t/m vrijdag tussen 8:30 en 17:00
M.u.v. feestdagen
Voor 24/7 Stand-by Service: vraag naar de voorwaarden